14 mar 2012

Sukienki, koronkowe, i owocowe ;)

   Ostatnio znalazłam kilka ciekawych kreacji, sukienek, spódniczek i tym podobnych które poruszyły moje serce tak, że zaczęłam myśleć o wakacjach i od razu widziałam siebie w nich :D
Zegarek prześwietny!! Niesamowity, 2 w 1 zegarek i bransoletki, to jest to czego mi potrzeba na co dzień :) Może orientujecie się gdzie mogłabym taki znaleźć? 



Śliczna figlarna spódniczka, idealna na lato, ale czy to firanka czy obrusik...? ;) Nie wiecie gdzie taką mogłabym znaleźć??


Bardzo podobają mi się takie klasyczne sukienki. Nie wiem dlaczego, po prostu ;)








To jest bodajże z ASOS sukienka, strasznie na taką poluję, ale pierw musiałabym się pozbyć zbędnego tłuszczyku.... :( który nawet po schudnięciu 15kg.. gdzieś trzyma się pod łopatkami i na brzuszku :(








To jest sukienka z niczym z filmu "Śniadanie u Tiffaniego" :) cuuudo :)

Ta spódniczka owładnęła mój umysł!! Czy nie wiecie może gdzie taką można dostać??


Bardzo lubię Koty, miałam 4 lata czarno-białego Dizla :) dlatego uwielbiam wszystko co jest z nimi związane ;) a te pierścionki są urocze :)


Moim marzeniem jest wylecieć do Paryża.
   Raz nawet miałam okazję, wylecieć do znajomego lecz niestety brak pracy skrócił moje fundusze i się nie powiodło :( Ale wciąż liczę, że może kiedyś... :)

2 komentarze:

  1. Heej :)
    Fajnie zapowiadający się blog, też kupiłam sobie morelowy lakier z wibo :)

    Dodaję do obserwowanych, będzie mi bardzo miło jeśli też mnie dodasz

    Pozdrawiam , PannaLia :)

    Mam na blogu 2 rozdania, zapraszam

    www.madnessmisslia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O rany, ja własnie wrocilam z Paryza, jest przepiekny! Koniecznie musisz tam kiedys pojechac i zobaczyc to wszystko :)

    OdpowiedzUsuń