6 cze 2013

Wibo Lovely - Baltic Sand - piaskolwy brokat nr 3.

Wibo o piaskowej strukturze- Baltic Sand, już wiele dziewczyn je ma...jeśli nie od Wibo to Orly, Golden Rose, Opi, Kiko... i kto wie jeszcze z kąd....inąd...  ;)

Lakier ma świetny kolor, generalnie niby piaskowy a jednak raczej tu poszli bardziej w brokat. Nie jest to typowy piasek-który można zaobserwować choćby w GR., to jest po prostu suchy brokat.
Oczywiście można na niego nanieść warstwę Top dającego żelowy look i mamy nowy mani na kolejny dzień ;) w bardziej żelowej odsłonie :)

Pigmentacja brokatu jest tak przeogromna że jedna warstwa pokrywa nam w całości płytkę, jednak ja zawsze dodaję kolejną cienką dla pewności i swojego spokoju ;)
Dzięki brokatowi mamy pewność, ze emalia będzie trzymała się dosyć długo.
W miarę szybko wysycha =)
Lubię go :}

"EDIT 16.06.13 - Lakier gościł prawie 2 tyg na pazurkach :) i mimo moich obaw bardzo ładnie dał się zmyć :) nie miałam najmniejszych problemów i w cale nie trwało to wiecznie długo :D "

A Wam jak się podobają brokatowe piaski? macie w swojej kolekcji niewyliczalna ilość i planujecie jeszcze zakup? Ja osobiście kupiłabym kilka z GR, gdyż kolory mają delikatne i do prawdy dają świetny efekt :)

9 komentarzy:

  1. Piękni wygląda, ale chyba okropnie się zmywa...

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda przecudownie! <3

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam piaski! ale nie znoszę ich zmywać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo z brokatami, cudowne ale zmywanie.... o.O ;)

      Usuń
  4. Podoba mi się dużo bardziej niż mój OPI!
    Zapraszam do zabawy, zostałaś otagowana http://anianawyspach.blogspot.co.uk/2013/06/tag-bez-czego-nie-mozesz-sie-obejsc.html Oczywiście jeśli masz czas i chęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za zaproszenie do zabawy :D
      Te lakiery sa na prawdę świetne, szkoda, że póki co tylko 3 kolory piasków wydali :}

      Usuń