27 lut 2013

Essence Vontage - Nowa kolekcja




Witam dziś chciałabym wam przybliżyć produkty z aktualnej kolekcji Essence Wintage, którą od jakiegoś czasu można zobaczyć na półkach sklepowych :)
Są to między innymi:

Coś do rączek i stópek ;p
Ozdobne zestawy do paznokci :) dla każdego coś dobrego ;)

Piękne lakiery do paznokci :D szkoda, że nie trafiłam na czerwień bo kusi oj kusi :D

Top-Gel look Coraz częściej spotykany już w większości firmach. Cena różna efekt taki sam ;p


A teraz wesołe kolorki na buźkę :}
Róż rozświetlający


Cienie do powiek, mnie nie zachwycają bo przeważnie nie używam ;)


E-linery żelowe - mogłabym się skusić, ale wolę brąz.



Oraz bardzo ładne pomadki :)

Seria jest taka hmm.... no jest bo jest, szczególnych jako takich super produktów nie wyłowiłam a tylko dwa lakiery z czego myślę że może uda mi się upolować właśnie czerwień....oj chciałabym :)

Macie już coś z tej kolekcji?

W niedługim czasie przedstawię kolejne nadchodzące limitowane nowości :}

W jutrzejszym poście ukażę piękność szaraczka właśnie z Vinatge ;)


Do miłego ;*

2 komentarze:

  1. świetne kosmetyki! jeszcze nic z nich nie mam, ale te żelowe eyelinery mnie zaciekawiły. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ten róz rozswietlajacy przykól moja uwage!!:) wyglada swietnie!:)

    OdpowiedzUsuń