31 maj 2012

Niebieske Bratki + Kolorowe kwiatuszki :)

Zupełnie zapomniałam o przeistoczeniu niebieskich -> Bratkowych pazurków w liczne kwiatuszki ;)
Niebieska całość trzymała się tydzień, aż postanowiłam że zmienię troszkę image płytki, użyłam do tego tych samych niebieskich lakierów co w Samych Bratkach  oraz -> Różowy Matt z postu troszkę niżej i oto co powstało :)


Ile ja się musiałam napracować przy malowaniu czarnych konturów ;p
lakier jest do tego nie dobry, za szybko schnie ;/

Och, próbowałam jak najdłużej utrzymać moje śliczne brateczki, ale niestety już zbyt długo miałam odżywkę na pazurkach i zaczęła mi podpękiwać ;/


8 komentarzy:

  1. ślicznie! p.s. jak idzie testowanie flos-lek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na poczatku myslalam,ze to motylki hyhy

      Usuń
    2. Heh bo wyglądają jak motylki ;)

      Usuń
    3. @Sauria - kremik powolutku zmierza ku wykończeniu. Zastanowię się co napisać, namażę coś w Wordzie i zobaczę co z tego wyjdzie no i niedługo recenzje powinnam wystawić.
      Ogólnie super ;)

      Usuń
    4. ok, podeślij mi również plus foto to u siebie wstawię jako recenzję gościnną :)

      Usuń
  2. Bardzo ładne motylki;) fajnie wygląda taki manicure;)

    Jak kupisz kreacje to się pochwal;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ten wzór na paznokcie :)
    A.

    OdpowiedzUsuń