22 wrz 2012

Gąbeczkowy French 'II' - Nudziakowy

Postanowiłam poświęcić kilka postów na Gabeczkowe Kolorowe frenche :]
Postaram się łączyć jakoś te moje lakiery bo troszkę ich jest, a zużyć je też w sumie w końcu mogłabym ;) 
Tak wiem, to już każdy zna i każdy miał i w ogóle to był tylko wakacyjny szał.... ;p
ale oj tam oj tak, przecież każdy inny może również ;p

Tym razem użyłam Podkładowego koloru od Essence Matt - 'Preety matt 04'  , nie przepadam współpracować z Matami, gdyż ciężko mi zakryć nawet dwiema warstwami mazy z pierwszej warstwy.... ;/ 

Jest podobny do frencha z postu wcześniej, ale dużo jaśniejszy.

Uważam że taki french niby naturalny ale naturalnie inny też bardzo ładnie prezentuje się na paznokciach, szczerze-na zdjęciach wyszedł tak sobie ;/

Jako Top położyłam Miyo z Flejkami - 'Wini Drops Mix'
Daje on lekką prześwitującą perłową poświatę, flejki nadają dodatkowego charakteru i tego czegoś ;)




Niestety, nie jest łatwo ich uwiecznić na zdjęciu z standardowym obiektywem.... ale w buteleczce mnie urzekły i mówiły do mnie :


:o)

2 komentarze: