11 wrz 2012

Niebo na pazurkach od louboutina.

Jak w temacie, typowe niebo na pazurkach od louboutina :)
Lakier Nawierzchniowy Avon Blue Flare .
Zapewne te 4 magiczne cyferki na naklejce na spodzie '06 09' to data ważności ;)
Odkopałam go jakiś czas temu z kosmetyczki i postanowiłam użyć. Jak się okazało kolor przypasował mi aktualnie bardziej niż kiedyś. Jest taki granatowo grafitowy, lekko mieniący. Niestety strasznie długo schnie i jak już wydawało mi się, że jest w porządku, nagle odkryłam że zostały odciśnięte paski po włosach oraz gdzie nie gdzie odcisnęły się sąsiadujące paluszki ;)
Lakier pod to kolorek który dostałam na urodzinki od mego lubego który sam go wybrał :)
jest to Ctrice 690 Fred Said Red, 
Jego kolegę przedstawiałam jakoś w czerwcu gdzie umalowałam na nim niebieskie misie :)


Lakiery trzymały się ok 5-6 dni.
Jestem zadowolona z efektu oraz trwałości.

1 komentarz:

  1. świetny pomysł, kocham te buty i nie wpadłabym na taką inspirację ;)

    OdpowiedzUsuń