23 paź 2012

Złoty french... nie nudny :}

Postanowiłam odświeżyć nieco swoje żele.... tak więc dziś na zachętę poszedł po prostu bezbarwny... z dodatkiem złotego frencha i 4 rodzajów drobiazgów... jako pomysł na różne zdobienie.... wyszło tak troszkę jak na święta ;) ... z resztą, zobaczcie same ;)


Złoty french to nic innego jak złote drobinki w linerze do paznokci położone na wcześniejszej warstwie żelu (którą na szczęście da się szybko zdjąć gdyż nie matowiłam płytki) oraz doklejone ozdoby, które zostały pokryte drugą warstwą żelu i utwardzone :)

15 komentarzy:

  1. Bardzo ładne aż szkoda że zdjęcia są tak małe ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdjęcia da się powiększyć poprzez kliknięcie na nie ;)

      Usuń
  2. szczerze mówiąć... wspaniale Ci wyszło, świetny pomysł :D!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne, zadbane paznokci, ja od zawsze mam problemy ze skórkami i mam wrażenie że zawsze psują efekt mani.
    Wzorek śliczny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musisz dużo nawilżać dłonie i często maziać skórki oliwkami... też nie zawsze pomaga wycięcie skórek, czasem wystarczy je zmiękczyć zmiękczaczem i odsunąć. wtedy nie powinny być podatne na lekkie zadziorki. ;)

      Usuń
  4. A no wlasnie :D bo po dywanie super się chodzi :D ciekawa jestem czy beda wygodne na betonie :D zdam CI relację, jak tylko w nich gdzieś wyjdę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. delikatnie i fajnie Ci to wyszlo. Jak zrobic takie cudo z zelem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne . Bardzo mi się podobają . ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. blond-secrets.blogspot.com ~ sub i kom - z góry dzięki! ;)

    fajny blog, więc też dodaję do oglądanych ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. No wlasnie jakies takie czerwone sie zrobily :DDD a ma takie bardziej ogniste wlasnie :DDD

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowne ! *.* Ładny kształt paznokci , też bym taki chciała ;)

    OdpowiedzUsuń