6 lut 2013

Ciasteczka Maślane - trochę inaczej =}

Tak , postanowiłam wrócić się do dzieciństwa i wakacji/świąt w babcinym domku na wsi i maślanych ciasteczek które tak przepysznie robiła :)

Mi wyszły jednak inaczej, nie znalazłam maszynki do ich pięknego robienia, po za tym były to moje pierwsze samodzielne ciacha, aż wstyd się przyznać ;p 
ale obrastam w piórka bo domownikom bardzo smakują :D

A przepis.....? przepis na cistka maślane z internetu :}oczywiście z dodatkiem smalcu aby ciacha miały ten wyjątkowy kruchy smak :)

Oczywiście zaskoczyłam samą siebie ich wykonaniem ;p
Haha, śmiałam się do siebie jak debil zawijając je ;p 
nie myślałam, że tyle radochy mi to sprawi!
do połowy dodałam kakao oraz wiórki kokosowe co dało bardzo fajną formę ;p i wyobraźnia pociągnęła mnie do zrobienia czegoś z wyglądu blee.... ;p zaś w smaku niczego sobie pycha ciacha :D

to prawie przed wyjęciem ;)

Natomiast już jutro a mianowicie to już dziś :D zabieram się za ciasteczka troszkę owsiane - troszkę zbożowe - z odrobiną suszonych owoców, to są cistka które jadam ze smakiem.
małe zbożowe szaleństwo :)

A teraz dobre słowo na wczoraj, na dziś i na zawsze.... :)


No nic, jest już późno, więc przed spaniem trzeba jeszcze troszkę wyrzeźbić udka i pośladki :}
jak co ranek jak co wieczór :)
Po niczym jak po ćwiczeniach tak szybko nie zasypiam :D

7 komentarzy:

  1. Mimo wszystko - ciacha wyglądają smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i są smakowite :D mają smak maslany z dodatkiem startej skórki z cytryny :} część ma sma kakaowy z rumem, a część kokosowo maslany :D kazdy inny każdy pyszny :D

      Usuń
  2. hahah powiem tak ; D Na pierwszy rzut oka hm... XDD bardzo eeeee... apetyczne XDD?!

    Super ;D Zakręcona jesteś dziewczyno :D Hahah

    Pozdrawiam
    Cherry ♥

    OdpowiedzUsuń