29 kwi 2013

Smola od Coloramy i JJ od GR =}


Zakupy z siostrą cioteczną zaowocowały w 2 nowe lakiery, smolisty czarny Colorama i róż od Sally Hansen :}niby pastelowy niby przykuwający bardzo uwagę....ale w sklepie zupełnie inazej zdawał się wyglądać niżeli w domu... :|

Mój pierwszy czarny lakier, tak czarny że aż czarny :} 
Oj tam, nie będę się rozpisywała :}
+Krycie 1- warstwy w zalezności od grubości
+schnięcie-bardzo dobre
+trwałość - to już prawie tydzień... :o
+cena-zalezy gdzie SP-9-10zł, biedrona -ok 4-5zł
+JJ schnie, trwały, wygląda, mieni się, :}

5/5 :D



Lubie czarne lakiery :D
i uwielbiam takie połączenie :}

A Wam jak się podoba? :}

A dziś lecę do kina na Panaceum <3 jakoś lubię filmy z Channing Tatum, zupełnie nie wiedzieć czemu ;)
chociaż jest jeszcze kupa aktorów którzy zachęcają swoją postacią do obejrzenia innych filmów  :)

2 komentarze:

  1. Swietne! Szkoda tylko ze nie mam takich pieknych dlugich paznokci.. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aj, nie muszą być długie żeby dobrze wyglądały... :) najlepsze są takie które sa równo z końcem opuszka bądź lekko wystają, w zależności od tego jaką długa mamy płytkę paznokcia, ja mam krótką i lubię mieć długie pazurki :) ale już zdają się być zbyt długiem gdyż wydłuża się czas malowania i szybciej zmniejsza ilość lakieru ;)
      Ja lubię krótkie, jednak wydaje mi się, że jak są już takie jak teraz bądź tyci krótsze to wtedy dopiero robią się naprawdę twarde i bardziej smukłe, niżeli gdy mam krótkie :|

      Usuń