22 maj 2013

Zielone Pazurki Neonowe mam =D


Lalala zielone pazurki mam ooo... :D


kolor bodajże 18 albo 18x bo się pościerało troszkę :}

 Llllubię ten kolor na moich pazurkach :}

Pasują idealnie do zielonej kreski na powiece :D



cudowne do bladych łapek i tych opalonych :}
+kolor
+cena
+schnięcie jako takie
- - - najgorsze czego nienawidzę w lakierach.... 3 cienkie warstwy !! + 2 białego lakieru aby nie było jakichkolwiek prześwitów..... :/ 
 Och! czy już wspominałam, że uwielbiam ten kolor :D



Ktoś zna neonowe lakiery i może polecić firmę... które bez białej bazy pokrywają płytkę idealne bez prześwitów?? 

I jak Wam się podoba ? :}


5 komentarzy:

  1. Extra wygląda! Co do neonów ja mam parę z China Glaze, kolory genialne, ale tylko taki koralowo-różowy dałby radę ładnie pokryć płytkę beż użycia białego. Na pocieszenie wystarczy jedna warstwa białego i dwie warstwy neonu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jak białym pomalujesz i zostaną prześwity, to po pomalowaniu zielonym te prześwity również będa widoczne :| nie mam jeszcze idealnego białego lakieru :|

      Usuń
  2. Ale mocny kolor, super :)
    Miłego dnia, DaisyLine

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, te kolorki sa naprawde nieziemskie uwielbiam takie! Ogolnie, swietny blog!
    Pozdrawiam goraco i zapraszam do siebie x

    http://beauty-track.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń