17 cze 2013

Lovvelovo Truskawokowo =D

Jako, ze sezon Truskawkowy mamy w pełni, postanowiłam iż zaprezentuję Wam Cudowną Paiaskowo brokatową Truskawkę od Wibo- Lovely :)



Lakier posiada Multum złotych drobinek !! :)
W zależności od ustawienia światła jest pięknie czerwony, lekko pomarańczowy i bardzo truskawkowy :}



Moim zdaniem nie są to piaski....to raczej Mocno brokatowe lakiery.


Nie jest typowo piaskowy, raczej błyszczący, być moze przez mnustwo złotego brokatu...
ale efekt bardzo mi się podoba, a to najważniejsze ;)



Lakier w miarę szybko zasycha jak jego poprzednik, pierwsza warstwa wpada w kolor różu, bardzo ładny, natomiast druga uwydatnia tę soczystą czerwień .
Mogę spokojnie powiedzieć, że to będą moje ulubione lakiery tego lata, bardziej ze względu na ich trwałość na paznokciach.
Zobaczę ile wytrzyma ten lakier i wpadnę tu spowrotem aby dodać tę informację do posta :)
 (zdjęcia w świetle dziennym bez lampy i z lampą, nie przerabiane w programach)

 Edit: Niestety nie udało mi się go potrzymać dłużej niż do środy...za dużo miałam pracy z środkami chemicznymi podczas sprzątania :( ale jeszcze nie raz nim pomaluję paznokcie :D

Jak Wam się podoba uzyskany przeze mnie efekt? :}
Do miłego !
Ciao ;*

Zapraszam do zarabiania :)

:) KLIK -->>  ERMAIL

6 komentarzy:

  1. Piękne paznokcie, nigdy chyba tak równiutko nie pomalowałam swoich. A te lakierki bardzo lubię, są tanie i dobrze się sprawdzają.

    Dołączam do obserwowanych :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:) im częściej się je maluje i stara się być dokładniejszym tym później można nawet ciut szybciej ale i precyzyjniej malować :}
      Wiadomo czasem przyda się i patyczek nasączony acetonem do umycia skórek, lewa ręka to jednak lewa ręka ;)
      To prawda, jeszcze jak była właśnie Rossmanowa promocja to właśnie wtedy ich najwięcej nabyłam :} póki co jestem zadowolona...i mam nadzieję że ten stan nie minie ;)

      Usuń
  2. Lubię tą firmę, nigdy mnie nie zawiodła!:) Kolor jest mega! :)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coraz więcej koloró w ofercie, niestety piaski jak narazie 3 i te kawiorowe które kompletnie mnie nie interesują i nie przemawiają kompletnie niczym.
      Lubię trwały manicure, który wiem że na pewno po całym dniu będzie w całości, a nie wybrakowany :)
      Wibo jest coraz lepsze :)

      Usuń
  3. Truskaweczka jest naprawdę z niego śliczna. Piaseczki tak zdominowały teraz świat lakierowy, ciekawe, jakie inne marki jeszcze się wpakują w ten temat. :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak...dominują w tym sezonie wakacyjnym :) w poprzednim poście z niebieskim piaskiem opisałam ile firm je wydało..ale myślę że jeszcze by się kilka znalazło ;)

      Usuń