23 sie 2013

Naklejki Wodne :D

Wszyscy mają mam i ja :D
30 szablonów po 20 kwiatków za 39zł :} sasasa :>

I każdy szablon jest inny :D i różnych rozmiarów kwiatki aby dopasować do każdego pazurka :D
Już się powolutku zbieram do zmiany aktualnego mani bo oczywiście robiłam tysiąc rzeczy i się zniszczył :/ 
:D

Mmmmmmega happy jestem :D

A dziś od rana gra mi nutka Pozytywna taneczna z polskimi i starszymi utworami...30 min dobrego humoru  :}


:D :D

Ciaaaaao ;*




Zapraszam do zarabiania :)

:) KLIK -->>  ERMAIL




8 komentarzy:

  1. Ja nie mam.... gdzie takie coś można dostać i dwa jak się tego używa żeby siedziało na paznokciu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe wyższa szkoła magii ;)
      na tej samej zasadzie co tatuaże tymczsowe na ręke co kiedyś prawie każde dziecko miało łacznie ze mną xD

      Woda, gąbka nią namoczona, przykłada się do pazurka i trzyma mokra gąbką... oddziela mokry papierek i czeka aż wyschnie, nakłada się Top i gotowe :}
      Dostępne na allego i różnych stronach w necia :) 'naklejki wodne" się to nazywa ;)

      Usuń
  2. Na pierwsze dwie paczki czekalam okolo tygodnia, na ostatnią czekam już prawie dwa tygodnie (nie wiem nawet czy została już wysłana;/)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przesyłka jest za darmo :P

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam wszytsko co szare, ściany, akcesoria, odzież, biżuterię...
    piękne paznokcie:)
    pozdrawiam serdecznie
    http://malaczarnablogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. och. zazdroszczę tylu naklejek!
    Ja jeszcze nigdy nie próbowałam, ale chyba czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne :) na allegro jest sporo ich więc działaj ;)

      Usuń