2 sie 2013

Okazja książkowa z ZNAK.COM

W środę przeglądałam sobie stronę z książkami....  www.znak.com  i zauważając świetne przeceny nawet do 50% książek, postanowiłam bez większego namysłu coś zakupić :D wczoraj tj-czwartek ceny się jeszcze trzymały...dziś widzę już mniejszą obniżkę co poniektórych....
Przy czym przesyłka do Paczkomatu jest darmowa :D
Książki jakie wybrałam:

24,95 zł , dziś 47,90zł  / cena reg- 49,90


Nad książką nad którą w ogóle się nie zastanawiałam to 'Cichociemni' coś ostatnio mnie interesują dogłębniej wojskowe jak i oddziałów specjalnych historie :)






Zapraszam do zarabiania :)

:) KLIK -->>  ERMAIL

3 komentarze:

  1. kochana masz racje.. 'potem dopiero zaczynają myśleć..'

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z tych książek nie znam, daj znać jak przeczytasz :)

    Zapraszam do mnie na rozdanie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właściwie też nie ;p ale po opisach i recenzjach których się naczytałam troszkę, wnioskuję iż mogą to być dosyć ciekawe lektury, najbardziej chyba Cichociemni, to z historią przede wszystkim związane...ja za historią raczej nie jestem aż tak za pan brat, no ale skoro kilka pokazowych stronic mnie zachęciło to kto wie.... ;) no i księga o niewidzialnym również wydaje się być ciekawą lekturą.
      Ale zobaczymy jak się zabiorę do czytania, książki są duże mają od 300 do 420str ;) i twarde piękne oprawy :}

      Usuń