21 mar 2012

Zakupy...

Hej, we wtorek byłam na małych zakupach, zn w sumie to ich w cale nie planowałam...ale kiedy ujrzałam tyle drobiazgów kopara mi natychmiast opadła i coś mną kierowało, że je mam już przy sobie ;)
A oto i One: 

Pierwsze to śliczna niebieska podkoszulka :) Cropp T,  ze słodkim napisem ;p niestety koloru zdjęcie nie oddaje :(
 Kolejna to koralowa bluza z House. Kupiłam 20% taniej bo promocja była :)
 Maseczki i miętowa kosmetyczka na maseczki ;) oraz podłużna mniejsza koralowa...na coś co można schować i włożyć do torebki... np wkładki żeby nikt nie wiedział co to jest a żeby ładnie wyglądało ;)
 LAKIERY!!!! :) balsamy do ciała, balsam do ust, mini błyszczyki i gumki ;)


* Body butter Sandalwood 28 g - 6,90 zł
* Mini błyszczyki każdy po 3,9 ml14,90
* Lipshine Luscious peaches- 8 g - 6,90 zł
* gumki do włosów - 10 szt. - 6,90 zł


* H&M Nail Polish , każdy po  3,2ml , 14,90 zł.


* 2x H&M Nail Polish , 15ml , 14,90 zł.


* H&M Nail Polish ŻÓŁTY-  9ml , 14,90 zł
* H&M Matte Top Coat -7ml , 9,90 zł
* Zrecenzuję na razie tylko jeden lakier.


-H&M Nail Polish , 15ml , 14,90 zł.
ten pięknie wyglądający lakier z udająca drewno zakrętką....niestety zapachem troszkę odrzuca, zn no jest bardzo intensywny ;/ co zaraz u mnie przekłada się na kaszel.
-Bardzo długo schnie ;/ co mnie doprowadzało do szału ;/ nie mogłam nic robić bo zaraz groziło to rysa na paznokciu. Poczekałam jakiś czas i pomalowałam druga warstwę. Po już dosyć długim czekaniu w końcu poszłam spać. Efekt dnia kolejnego był no super.
Ale, nie iem kiedy i gdzie i już mi się na serdecznym emalia zwinęła ;/




Wiem, że już go nie kupie ;) nie mam cierpliwości do długiego schnięcia ;)


Macie w swojej kolekcji już taki lakier?
Jak u was się sprawuje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz