10 kwi 2012

Essence -86 - a lovely secret i Bratkowo-Czekoladowy French

Essence -86 - A Lovely Secret

Kolor, lekko fiołkowy... jasny purpurowy... liliowy....
Trudno określić ten kolor... ale nadali mu nr 86 - czyli jakby rocznikowo mój kolor ;)
Ten przepiękny filetkowy lakier mieni się ferią tyćkich różowych drobinek które pięknie odbijają blask słońca, ale raczej bardziej wyraźne są w buteleczce niż na paznokciach. :(

Na naklejce: Colour & Go - szybko schnący lakier do paznokci
'86 a lovely secret' lakier do paznokci z precyzyjnym pędzelkiem modne paznokcie w kilka sekund.


 Od razu napiszę, że bardzo ciężko zaczęła nam się współpraca... :(
-Jest strasznie gęsty... 
-trudno się nakłada.... 
-gdy częściej przeciągamy pędzelkiem po płytce do wyrównania kolorytu, ten zabiera lakier ok skórek robiąc prześwitu u góry paznokcia ;/ oraz nawarstwiając i rolując koniec paznokcia ;/
Próbując pomalować chwile później paznokieć było to samo :(
Paznokcie malowałam ok 3-4 h przed snem.
-Budząc się rano zauważyłam malutkie bąbelki.... co co niestety nie prezentuje się zbyt ładnie.
Na sztucznym paznokciu malowało się Idealnie.....
Na prawej dłoni wyszło mi już troszkę lepiej, gdyż wydłużyłam czas schnięcia....



Połączenie Bratka z Czekoladą ;)
Takie o połączenie po świętach pełnych smakołyków ;)
Śmiem twierdzić, że bardzo udane :D 

Bratkowo-Czekoladowy French



 Tu jest bez lampy - taki wpadający troszeczkę w odcień Lazurytu... za którym z reszta przepadam ;)



Lewa dłoń z czekoladowymi paseczkami, Prawa sama Purpurka.
(Z lampą)

(Bez lampy totalnie  w świetle dziennym)
Tak do porównania, wersja gładka klasyczna, oraz troszeczkę bardziej wyraźna :)

Teraz po pierwszym wieczorze wspólnych zmagań w dążeniu do celu i prawie doskonałości, Już wiem iż ten lakier (86) potrzebuje więcej czasu do wyschnięcia, i dłuższego popracowania nad nim i cierpliwości.... Ażeby się porozumieć ;)

Te małe Lakiery Essence posiadają może nie aż tak bardzo jak np Rimmel ale mniej szersze Pędzelki ()za co jestem wdzięczna producentowi) i szersze i równiejsze niż posiadają lakiery Bell.

Ocena:
Kolor - 5
Konsystencja - 3
Nakładanie - 2,5
Krycie- 3,5
Efekt -5
 =3,8
Ale dla mnie za całokształt 4/5
:)


EDT: Pazurki wytrzymały od 9.04 do 15.04 wieczór :D
bez zbyt widocznych leciutkich starciach na brzegach paznokci :}
 Całkowita ocena 5+/5
:D
Mam nadzieję, ze podoba się Wam takie wykonanie ;)
Miłego słonecznego dnia dziewczyny :)

4 komentarze:

  1. masz piękne paznokcie ! a połączenie brązu i fioletu - obłędne :)
    pozdrawiam,
    szana,
    www.gastronomygo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie :) Jak na nie zerkam mam dziwna ochotę na czekoladkę i lody jagodowe :D

      Usuń
  2. Bardzo podoba mis ie połączenie kolorów jakie stworzyłaś. Zapraszam do mnie, możemy się obserwować jeśli chcesz.

    OdpowiedzUsuń
  3. te serduszka ślicznie Ci wyszły:D zapraszam do mnie na biżuteryjne słodkosci:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń