12 kwi 2012

Zielona Herbata - Moja pyszna codzienność.

Czas na Herbatkę

Pierwsza moją ulubiona zieloną herbatką jest Herbata z Sokiem cytrynowym.
Zielona jak zielona słodzić się nie powinno, ale ja nie wypije nigdy nic co jest bez cukru, wolę już nic nie pić ;)
Ma przepyszny smak, nie jest ciężka, mogę pić takie 3 dziennie.
Koszt to ok 6 zł. za 20 torebeczek, chociaż z tego co widziałam po otwarciu pudełka ze 20 dodatkowo by jeszcze weszło... bo po co robią takie duże pudełka jak więcej tam powietrza niż okrągłych paczuszek herbaty?? ;/
 
 Druga to Zielona z kawałkami Grapefruita,
Mmmm..smak grapefruita którego bardzo lubię szczególnie właśnie czerwonego :)
Grapefruita jadłam przez ok rok zamiast obiadów... w ciągu 3 lat schudłam 15 kg..powolutku i jakoś tak poszło, przy czym i tak od czasu do czasu poszła paczka misiowych żelków harribo ;] jakiś cukierek, mała paczka Laysów... heh ;)
I teraz po wakacjach 2011 jak przytyłam to znów robię coś podobnego, tylko ze już się nie słodyczuję..
W każdym bądź razie Herbatka grapefruitowa jest równie przepyszna co powyższa :)

Uwielbiam różne różniaste herbaty i strasznie się ciesze jak mogę spróbować jakiejś nowości i pyszności :)
Nie wiem skąd mi się to wzięło, ale lubię ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz