26 kwi 2012

Kobminatoryka Brzoskwiniowego i Beżu

Baza to oczywiście lakier z niedzieli. :)
Bardzo dobrze się trzyma, prócz jak zwykle od wielu lat lewa dłoń-palec wskazujący, nie potrafię wyjaśnić dlaczego zawsze z tego paznokcia z jego prawej strony trzyma mi się najsłabiej i lakier i swego czasu połzony żel czy to 2 razy przez kosmetyczkę x lat temu czy jak sama nakładałam. Wiem na pewno, że jest widocznie cieńszy paznokieć od pozostałych.

Potrzebne nam:
- lakiery
- taśma klejąca
- nożyczki
- top coat



i robimy coś fajnego :) 
Tadam.. :}



No i ja w mojej słodkiej bluzce :p którą kocham bo dostałam ją 2 lata temu od chłopaka :) <3




Efekt końcowy na dzień dzisiejszy nie jest zbytnio zadowalający, gdyż to jeszcze nie koniec, i nie musiało być dopracowane :p 



Ciąg dalszy jutro-jeszcze jest do wykorzystania czekoladkowy kolor-, bo czekam aż dokładnie wyschną jasne warstwy aby przypadkiem nie odkleiły się wraz z taśmą ;) 
Chociaż w sumie mogłabym zostawić tak jak jest... ;)
Pomyślę ;)

Czyli to jeszcze nie czas dla tęczowych wzorów :}


4 komentarze:

  1. ciekawy pomysł

    OdpowiedzUsuń
  2. ladne pazurki :D - szczesciara ze tak dlugo Ci sie tzymaja , u mnie zwykle lakier wytrzymywal 2,3 dni max :D Orly sie trzyma spokojnie 5 dni a pozniej zmywam bo lubie zmieniac czesto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zestawienie kolorów:)

    OdpowiedzUsuń