23 kwi 2012

Wibo- Extreme Nails- nr 422 - Brzoskwiniowe Chapuczino.

Wibo- Extreme Nails- nr 422 - Morelkowo Brzoskwinkowe Chapuczino :)

 


Kolor, jakby blada czerwień zmieszana z pomarańczem, gdyż widać gdzieniegdzie pomarańczowe mazy od środka buteleczki.
Podczas malowania kolor jest jasny, ale po wyschnięciu troszeczkę ciemnieje.


Lakier z którym średnio mi się współpracowało... ma gęstą konsystencję, ale wydaje mi się jakby nie do końca z początkiem nakładania  chciała się wiązać cała emalia ze sobą na paznokciu... robi początkowo dziwne ciemniejsze smugi.
Kolorek bardzo śliczny, delikatny, dawno polowałam na brzoskwinkę... ;) 



Totalnie nie miałam pomysłu na dekorację, zrobiłam podobne bohomazy co na Sure Azure, ale wyszło okropnie...więc postawiłam na delikatną klasykę. I się udało :p



Ocena:
+Konsystencja : Gęsty
-dziwnie się nakłada, mam wrażenie że wciąż gdzieś są ciemne smugi :/
+Krycie: bardzo dobre -w sumie wystarczy jedna grubsza warstwa.
+schnięcie: dobre
+szeroki pędzelek
+cena chyba ok 5-6zł....
+Trwałość

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz