4 kwi 2012

Sally Hansen- No More Peeling

 Mój ulubiony Lakier którego używam jako Bazę i jako Top.

Sally Hansen- No More Peeling
Cena: 15-30 zł / 13,3 ml
         -zależy czy w drogerii czy necie.
  Działa dwukierunkowo: zabezpiecza paznokcie przed rozdwajaniem i łuszczeniem oraz nawilża je.
Po nałożeniu wiąże się z powierzchnią paznokcia i zasklepia jego brzegi stwarzając tym samym super twardą warstwę ochronną, zapobiegającą łuszczeniu się i rozdwajaniu. Dzięki liposomom zawierającym związki wapnia i magnezu zapewnia równowagę wilgotności w paznokciach zabezpieczając je przed rozdwajaniem i łuszczeniem.

   Jak dla mnie jest idealnie utwardzający, może zbyt szybko nie schnie, ale to dlatego iż jest bardzo gesty. Ale praktyczny.
Jeśli ktoś śledzi mojego bloga dokładnie to wie, ze używam go zawsze, a w szczególności do frenchów :) np do   Niebieskiego-Frencha .
  
 Nadaje połysk i efekt lekko jakby nażelowanych i mocnych paznokci.

U mnie sprawdził się w każdych warunkach,
Gorące lato, codzienna kąpiel w basenie i słonym morzu, przetańczone noce, poszukiwanie muszelek na plaży, snurkowanie, oraz porządki chemiczne w domciu.

Moje paznokcie wyglądają zdrowo, świeżo i co najważniejsza są twarde.

Ocena 5/5 

Już poluję na kolejny flakonik aby mi nie zabrakło ;) 


Też macie swoją niezawodną odżywkę, czy też  specjalny lakier który przywrócił waszym paznokciom odpowiednią formę?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz