6 paź 2012

Tygryskowe Mani II

A oto właśnie moje myśli i dzika natura na pazurkach, kotki które wielbię :D
co tu dużo pisać.... heh...zapraszam do przeglądania zdjęć ;)

Można by rzec, że mani został wykonany w jesiennych kolorach
-pomarańcz jest? - jest.
-ciemny kolor jest? - jest.
-beż jest? - jest. 
:o)

Tak powstawało arcydzieło....wszystko nierówne, wszędzie brudno....


A tak już po mazaniu Linerem i schnięcie.....
więc nadal brudno ;p


W tygryskowym żywiole :}


Prezentacja wszystkich pazurków


a tu już wyczyszczone i naoliwione
ale bez Topu-w obawie o raztarcie czarnych krech ;/


Mój lewy kciuk podoba mi się najbardziej, jest idealnie zrobiony... (to ten po prawo) bo mazany prawa ręką.... ;)


Łapanie za boczki :D


Heh, prawie jak wygrana w konkursie paznokciowym ;p /ale to za taniec było ;)


A te 2, podobają mi się najbardziej ;)



Kolejny raz zaszalałam ze zdjęciami, ale to dlatego że jestem oczarowana swoją pracą ;)

A Wam jak się podoba, co o takim wykonaniu sądzicie?

2 komentarze:

  1. Piękne, bardzo mi sie podobaja !! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. hi! thanks for your answer! I just love this nail art it's original, colourful, and so feline! Grr!
    The pictures are beautiful (mostly the two last) :)

    OdpowiedzUsuń