18 lis 2012

Kolorkowo cukierkowo :)

Zastanawiałam się przez kilka dni malując paznokcie codziennie 1 warstwą odzywki w co by je tu ubrać...
w końcu poniosły mnie wakacje bo ja oczywiście nie poruszam się za trendami i nie będę przecież nosiła zardzewiałej pomarańczy czy zgrzybiałego brązu na jesień zgodnie z nail trendy 2012 jesień ;p

więc postawiłam na ulubiony niebieski Essence 55 Let's Get Lost i słodki pachnący róż od  Miyo 30 Raspberry  :}


Nie jest to jednak coś wyszukanego, zwykłe kolorowe zwyklaki a jednak dla mnie fantastycznie wesołe :D


Szukam w łowie jeszcze pomysłów jakby tu je doszlifować ;p

22 komentarze:

  1. Bardzo promienne kolory :-) w sam raz na odgonienie tej jesiennej aury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem :) tylko na niebieski trzeba uważać, bo przy zmywaniu lubi podejść pod paznokieć, albo zabarwić go i skórę wokół pazn.;/ piękny ale to jego jedyna wada ;)

      Usuń
  2. Piekne kolory, ślicznie współgrają! Chyba się zainspiruje♥

    OdpowiedzUsuń
  3. jejku! jak ja ci zazdroszcze paznikci! takie ładne i dlugie! mi sie ciagle lamia;/. a kolorki i pomysl bardzo fajny:) widze ze teraz jest moda na mieszanie kolorow na rece:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest czy nie jest, ja nie podążam za modą ;p trzeba lubić i nosić tak jak nam jest dobrze :)

      Usuń
  4. Fantastyczne zestawienie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No proszę :D Mi bardzo ciężko było się przekonać do owsianki , ale metodą prób i błędów udało się : )
    Kolorki piękne : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś wrzucałam sobie a to jagody, a to poziomki, truskawki, rodzynki do płatków z mlekiem...dobre było, ale jakoś tak nie moje :) wolę jednak te już ususzone/gotowe, najlepiej z suszonymi truskawkami, kokosem którego wielbię świeżego aż do oznak mdłości ;p no w ogóle z suszonymi. A bananów bądź co bądź no nie przepadam za nimi. Gryzą mnie w gardło, nawet soki bananowe ;)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. :) ja też, czasem jednak jest coś takiego że nie ma się ochoty malować i zostawić je tylko w odżywce ;)

      Usuń
  7. Zacznij może od workerów karmelowych a później powoli możesz dokupować pozostałe:)) Wszystkie buty, które się pojawiają na moich aukcjach są z tej samej hurtowni, z której zamawia firma DeeZee, także o jakość nie musicie się martwić :)) Zapraszam serdecznie na aukcję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super! jak tylko wzbogacę się finansowo to skorzystam :)

      Usuń
  8. świetne te kolory, aż mi się zrobiło tak wesolutko na duszy, jak oglądałam Twoje śliczne pazurki :)
    mam nadzieję, że nie podejrzewasz mnie o posiadanie wypchanego ptaka, to taka plastikowa kształtka oklejona piórami, całuski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie :D Ja czasem wracam do poprzednich zdjęć długich ładnych pazurków i wzdycham czasem :D tak troszkę z tęsknoty ;)

      Usuń
  9. Śliczne masz paznokcie i bardzo optymistyczne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Dziękuję, lubię gdy jest optymistycznie i to jeszcze w kolorach które lubię :)

      Usuń
  10. Cudowne kolorki. :) Ja nie maluję paznokci, bo w szkole jest to zabronione.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo szkoła jest po to żeby się czegoś nauczyć a nie tylko chodzić żeby wyglądać ;)
      Niestety, brakuje pewnego rygoru w szkołach, oraz lekcji dobrego wychowania i lekcji savoir vivre.
      Zupełnie nie rozumiem dzisiejszej młodzieży.
      Czemu tak się stawia? dlaczego Tak naskakuje na panie woźne i gorzej śmiecą w salach i na korytarzach? Przecież gdyby byli dobrze wychowani to by tego wszystkiego nie było.
      Jeśli jest brak poprawy w zachowaniu to nic innego jak wypad ze szkoły się należy.

      Usuń