10 gru 2012

Błyskotki na pazurkach od Bell :)

Bell - Glam Night Sparkle 03 - 11zł.
Oraz w końcu 2 nowe linery Delia art 01 i 04 6zł/szt.



Bell jest przepięknym brokatowym lakierem, mieniącym się kolorami, niebieskiego i delikatnego różu w efekcie czego powstaje nam lekko fioletowy odcień.
Z pewnością pięknie będzie prezentował się na lakierach : Czarnym, Granatowym, fioletowej purpurce. Ja jednak użyłam kilku warstw na gołe pazurki. dodając kilka krech podstawowymi linerkami ;p

jak widać jeden kciuk ma tylko 1 warstwę, zaś 2 ma 3. reszta ma ok 5warstw.

16 komentarzy:

  1. Lubię takie pazurki :) Śliczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię, sa wesołe i niejednokolorowe :} mają tę głębię hihi :}

      Usuń
  2. Śliczny kolor, taki magiczny! Hah. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdobienie bardzo ładne, ale sama kolekcja bell nie zrobiła na mnie wrażenia... a do tego jak widać krycie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach krycie....akurat w tym lakierze tego się spodziewałam ;) Po pierwsze-jest to lakier nawierzchniowy nakładany na ciemny kolor w efekcie czego tworzy piękny mieniący mani.
      Jego się samego nie nakłada. chociaż jak dla mnie 5 warstw i mogę śmiało się z nim nosić. Dla mnie akurat ten lakier 'nawierzchniowy' jest idealny na ożywienie jednokolorowca. :}

      Usuń
    2. Z tym się zgodzę, ale uwielbiam takie bogate brokaty, jak Orly Hayley's comet (zapewne napisałam z błędem), teraz dorwałam też taki fioletowy GR, które po dwóch warstwach zapewniają krycie :)

      PS. Mocno zastanawiam się, dlaczego nie widzisz tych zdjęć i najzwyczajniej nie mam pojęcia co może być przyczyną!

      Usuń
    3. Taaaak....ten Orly jest doprawdy piękny też takie wielbię! ale to inna kategoria Brokatowa ;) nie sądzę aby można było te dwa porównywać ;) Równie dobrze można by do porównania dodać 3 Brokatowy np Golden Rose Jolly Jewels ;) ale to już 3 kategoria brokatów ;)

      W bell ewidentnie jest brokat i lakier przeźroczysty ;) natomiast Orly ma kolor i brokat ;)

      -No szkoda, moja strata że ich nie widzę :(

      Usuń
    4. Oj tak, Twoja klasyfikacja brokatowych lakierów jest bardzo trafna. U mnie z dostępnością GR JJ jest tak słabo... W końcu widziałam je w Koszalinie, ale kompozycji kolorystycznej, które chciałam już nie było...

      Usuń
    5. Haha :D postarałam się ;D
      GR poszukaj na allegro, tez wyprzedają :) ostatnio nawet szukałam i było trochę :) więc do dzieła :D

      Usuń
    6. Zasiadam do przeglądania aukcji :)

      Usuń
  4. jakie piekne!!:) o kurcze!:) artystka!:) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. pięć warstw daje idealny efekt! bardzo mi się podoba wykończenie linerami- bardzo precyzyjne i subtelne: świetne. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, starałam się ;p też mi się podoba ;)
      -Jestem tego samego zdania co do 5 warstw :)

      Usuń