11 gru 2012

Serduszkowe Gofry na uszach :)

Coś pysznego na uszach :D Piękne Goferki od Ciasteczek Tynki :} ze strony internetowej DaWanda gdzie można zakupić jej już gotowe produkty :)
Od znajomych usłyszałam, że co na mnie spojrzą to od razu rzucają się w oczy goferki i chciałyby je schrupać :D 


Zakupiłam 3 pary za 13 zł, nie mogłam ich pozostawić samych :D Niedługo kolejne 2 smakołyki :} są takie ciut świąteczne, ciut bajkowe a przede wszystkim wyglądają na wyśmienite xD


I przy okazji mój delikatny makijaż , kreska specjalnie na koniec przypudrowana pędzlem aby nie była zbyt widoczna, gdzieś tam delikatny różowo perłowy cień, jakiś brąz, i jakiś beż , jakiś róż i brąz ;)



A na dworze pięknie biało...prószy śnieg.... zima nadciąga :)

14 komentarzy:

  1. Prezentują się bardzo uroczo, wręcz słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze są! świetnie wyglądają. ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna jesteś!!:) a co do kolczyków to lubie takie troche abstrakcyjne:D haha super!:D no.. to teraz musze isc na gofry!!:) pozdrawiam, www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękować xD hihi :}
      Ja lubię takie które skradną mi serce :D

      Usuń
  4. Jaka Ty ładna!:) Bardzo smaczne te kolczyki, mam coś podobnego ale w kształcie muffinek w białek polewie z posypką kolorową :) A tak w ogóle świetny przepis na dżem w poście niżej! Nigdy sama dżemu nie robiłam, ale chyba się skuszę bo akurat mam w domu kiwi. A sery pleśniowe uwielbiam ! :))

    Przy okazji zapraszam Cię na konkurs. Do wygrania aż 6 zestawów kosmetyków:

    http://syllunia.blogspot.com/2012/12/swiateczna-niespodzianka.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Och, bo obrosnę w piórka ;)
      Ach, muffinki też mam różowo białe :D pokażę pokażę :D :D

      Usuń
  5. O rety.. faktycznie sa do schrupania :) Aż sobie takie zamówię :)
    No i oczywiście obserwuję- jesteś prześliczna :)


    Zapraszam do mnie na giveaway:
    szukamelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zamów zamów, wszystkie super się prezentują :D zn wszystkie które mam ;p

      Usuń
  6. Mniam:DD i mają rację bo mi też się zachciało ich jeść:DD :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam Gofry :D A te są wyjątkowo apetyczne xD

      Usuń