29 sty 2013

Bransoletka jak z Francji...

Pijąc kawkę z mnóstwem mleka wymyśliła mi się bransoleta :}

Otóż motyw przewodni to Francja... oraz modny kolor zeszło sezonowej jesieni- Złoto....
:)

(zdjęcia można powiększyć)
Dł, całej bransoletki - 18cm.
 Cena - 25 zł

-Bransoletka może występować w kolorach: delikatny róż, fiolet, niebieski, oliwkowa zieleń, czerń, biel.


A tu: Zaz- La pluie
Piosenka którą mogę słuchać więcej niż kilka razy dziennie...
różne emocje tworzy, trochę smutku, troszkę radości, troszkę tęsknoty...
Zaz jest wspaniała, głos i teks.....ech.... :o)

Miłego słuchania ;)


Oraz coś szybszego ;)

Zaz - Je veux




Co sądzicie.... bransoletka nadaje się? ;)

6 komentarzy:

  1. Hmm czy ja wiem, moim zdaniem wygodne. Z każdej strony zaokrąglone, jak klasyczny kubek. A i z dziubka pić można:) Do dekoracji, na pędzle, czy kosmetyki byłoby mi ich szkoda:)

    Bardzo ładna bransoeltka, w moich kolorach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może chętna na jedną taką...? ;)

      Hah, kiedyś piłam z takiego kubka brata ;p nie dla mnie, aczkolwiek choćby wyglądem zachęcają do ich posiadania ;)

      Usuń
  2. o ja!!:) śliczna bransoletka!:) ps.otagowalam cie na moim blogu:) zapraszam www.atramworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo.. dzięki wielkie :) Popatrzę i pozastanawiam się nad postem ;)

      Usuń