2 lut 2013

Szarości w zielonych Turkusach.

 Essence & Golden Rose 



*Szaraczek od Essence 81 No Doubt
(mieszka ponad 2 mies w kosmetyczce, gdyz na długich pazurkach zwyczajnie mi się nie podobał).
* Wraz z dodatkiem GR Jolly Jewels 107. (11zł)
* Oraz Mat z H&M na palcu wskazującym. :)
Muszę przyznać że mani prezentuje się niezwykle delikatnie a drobinki brokatowe dodatkowo go ożywiają :)


Wspominałam już że lubię efekt matu na prawie wszystkich lakierach :D na takich nudziakowych , nudziaki wtglądają jeszcze bardziej delikatnie i troszkę zamszowo ;)

A tu specjalnie pokaz Mani z 2 bransoletkami , tak ładnie się prezentują obie ;)


Haha i mały kolorystyczny MiszMasz =D




Jak Wam się podoba?


Do Miłego :)

13 komentarzy:

  1. Oj znam ten ból :/
    Śliczne zrobiłaś te pazurki :) Właśnie takie lakiery z Golden Rose mnie bardzo kuszą :p tylko to zmywanie...;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Nom, świetne są! widziałam jeszcze 2 które muszę mieć ;p

      Usuń
  2. łał,ale piękne połączenie kolorów :D

    Makaroniki są w Polsce? wow nie wiedziałam :D a w jakiej cenie? Z ciekawości pytam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj...dokładnie nie pamiętam...wiem ze widziałam cenę coś ok 30zł...zn z 3 na przedzie... ;p więc sie przeraziłam i obeszłam stoisko dookoła :}

      Usuń
    2. Co do pazurków to nie wiedziałam, ze akurat będą kolorystycznie pasować :D ale na żywo o wiele ładniej wyglądają, te 2 są jak żelowe :}

      Usuń
  3. śliczne! uwielbiam te nowe lakiery Golden Rose. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo :) ten jest świetny bo na każdy kolor można położyć, gdyż lakier bazowy to bezbarwny i mnóstwo brokatu :)

      Usuń
  4. Mam kilka lakierów z tej brokatowej serii GR i jest booooska! Fantastyczne właśnie do kombinowania i łączenia z innymi lakierami. Zdecydowanie tak!

    OdpowiedzUsuń