30 sty 2013

Colorama z Biedronki :}

W roli głównej występują:
Moje obciachane pazurki i Biedronkowa Colorama od Maybelline:
to pięna lilia nr 86, najładniejszy fiolet jaki do tej pory posiadałam i widziałam ;)
Rola drugoplanowa to Golden Rose- JJ 105. 
 Fantastycznie wyglądał na długich pazurkach :} 



Fiolet z mnóstwem mikro srebrnych drobinek nadających połysk lakierowi. 
Buteleczka z wysokim gwintem...dzięki czemu a raczej przez Co wydaje mi się, ze pędzelek nie sięga głęboko niej i może zostanie tego lakieru gdzieś kiedyś na dnie niewykorzystanego ;)
Pędzelek niestety malutki, nie lubię takimi malować, dokładne krycie występuje po 2 warstwach. Trzyma się już 4 dzień.


Cena to ok 8 zł. 

Widziałam cenę w Rossmanie!! 11 zł!! szok :o 
w Drogerii Natura - 9zł.

Macie w posiadaniu lakiery Coloramy? jak u Was się one spisują i jak współpracuje pędzelek...?

Do miłego :)

14 komentarzy:

  1. Jaki śliczny kolor lakieru ;^^^
    Omomom muszę sobie taki kupić .
    Nie nie posiałałam takiego , ;d

    sylwiaa-life-dream.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne połączenie z tym brokacikiem :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mam jeszcze żadnego z tych lakierów, ale się zakręcę wokół nich. ^^
    bardzo fajny ten kolorek. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają żywą bazę kolorów :) róż i żółty są piękne :D ale , że już mam w zapasach z lata to się powstrzymałam z kupnem :}

      Usuń
  4. Ładnie wygląda szczególnie z dodatkiem tego brokaciku!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny kolor uwielbiam takie odcienie cudownie prezentuje się na paznokciach! a brokatowy dodatek świetnie współgra.

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny kolor - jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, lakier jest do prawdy ładny i nawet delikatny ;)

      Usuń
  7. Super kolor ! Czasem nawet w biedronce można kupić dobry lakier : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, potwierdzam, że z biedronki czy H&M lakiery sa dobre ;) tym bardziej, że Colorama występuje również w SuperPharmie albo Rossmanie :}

      Usuń