1 lut 2013

Joanna Fruit Fantazy - Żel Peeling

 Joanna Fruit Fantazy




Mój wybór po raz kolejny to:




Żelowa Soczysta rozkosz Malinowa z peelingiem pod prysznic :)

Poczuj fascynujący aromat soczystej maliny. Spraw, by rytuał pielęgnacji Twojego ciała był przyjemny i energizujący, aby przywodził na myśl najsłodsze wspomnienia. Peeling doskonale usuwa zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka. Sprawia że Twoje ciało staje się wygładzone i odświeżone - spróbuj, a już nigdy nie zamienisz tej owocowej świeżości na nic innego…

Pojemność Joanna Fruit fantasy Peeling - Soczysta malina
200ml 
Na stronie Efrodo.pl cena cena: 8,91 zł
Rossman w promocji - ok 6zł, 
Ja zakupiłam w aptece za 9,99zł. 


Raz już miałam ten peeling i byłam bardzo nim oczarowana, postanowiłam więc do niego wrócić, gdyż nie mogłam znaleźć Maliny z On-Line :/

Ziarna duże, wyczuwalne, ze ścierakową gąbką ścierają aż za bardzo, ale luuubię :}
Przepięknie pachnie.
Poręczna miękka buteleczka./ Trochę wyglądem przypomina żele do masażu z Durexa czy innej firmy ;p Nawet brat i mój facet to samo stwierdzili ;p

Uwielbiam peelingi Joanny, te duże i te małe, te i te mają wyraźnie wyczuwalne ziarna, świetnie się pienią, a ponadto posiadają przepiękną gamę zapachową.  
Nie są drogie, a na długo starczają.

Czy posiadacie swój ulubiony peeling, a może macie któryś z Joanny ulubiony?

Do miłego :)

3 komentarze:

  1. uwielbiam te żele! cudownie pachną. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak są niesamowite :} z nich jeszcze marakuja i jabłkowy mi przejdzie a reszta...to co kto lubi ;)

      Usuń
  2. Kocham tą malinę! Ten zapach jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń